3 days

Vet inte alltid varför.....

Sov i soffan i vardagsrummet inatt med Ella,kalle och bekka, vi skulle fortsätta se gossip girl men somna dock vid tre efter typ 2 avsnitt..
Men ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, och i min säng.. Bestämt..!
Tisdag är lika med profil på förmiddagen hade vi brand, vi fick koppla slangar med pump och gräva en brandgata, det är svårare än det låter.;)
Prov sen på eftermiddagen i Akut, tror det gick bra..hoppas jag..
Men det roliga äventyret slutade inte där utan fortsatte sedan uppe på mitt rum där jag har pluggat sen 4 till 7 typ med den irriterande stinkande brandinlämningen. Ar endå halva kvar, om naturbränder. Som jag ska fortsätta med nu hade jag tänkt. Lika bra att få den klar nu redan, måste även plugga matte,prov imorgon och på torsdag.
yippiii...

Men orka med att snacka om deprimerande saker, Snart blir det stan, siitta å myysa i en mörk , förväntans full salong med vännerna.  New moon, peppar peppar gör jag..
Till lite djupare grejjor,
En hel del förändras. Alla nära..även du..och jag...
Kanske inget man tänker på, eller upptäcker förrens senare.. En del förändras framför ögonen på dig, andra har förändras under den tid man inte sågs. Vissa ser man förändras tillbaka till vad de engång varit...
Det är inget man kan se hos sig själv, förrens nån kastar upp det i ansiktet på en!.
Man kanske kan ana det,jag har haft den tanken, den kom till mig för inte så länge sen, jag vill förändras, men inte bli någon jag inte är, jag känner dock att jag vet vart jag har mig själv, att det inte kommer gå längre än så... ibland önskar man att det skulle gå att säga detsamma om andra, men det är något man själv gör, och själv måste fixa.Vara den man vill vara..


Kommentarer
Postat av: Rosita

Du är så klok min vän.

Folk förändras det gör dom och det oundvikligt.

På fredag ses vi igen! <3

2009-11-18 @ 12:26:15
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0