A smile on your face



                        


Tjenare, jag vet en tjej som är trött... Ska plugga, hade jag tänkt.. kanske...jo..
x)
Nä, kvällen var bra igår, vi körde nån sorts bakvänd  kurragömma med dunk igår kväll, nästan alla var med och körde i mörkret. Det var jätte sköj..^^  Sedan blev det att slagga över i vardagsrumme, i soffan..igen. Vilket inte avr planerat, det blev heller inte att gå och lägga sig före tolv... typ vid halv 4, men har nu sett klart Gossip Girl första säsongen.
Även att vi har haft datakuskap hela dagen, snacka om att man var trött, höll på att somna flera gånger som resten av klassen..^^
Nu ska jag försöka skriva recensionen på engelska som ska va innne på fredag. Lika bra att få den gjord, men ser väl hur det går med det...Funderar, har ett svårt beslut att fatta... Ska jag ner på coop och köpa den där goda pepparkakks asken för mina enda 50 spänn eller låta bli..xD hhmmm, svårt...hade jju varit trevligt med något till allt plugg som ska ske ikväll..;D
Och ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigt..annars faan....
puss puss..;)

ps: saknar spotify..<333 och snart fyller Lovisa år..:)<33 Och sen Rosita..;)<33 Sen Jullov+ julafton..<33 Sen händer det grejjor..;D<33

Kommentarer
Postat av: Rosita

Det är egentligen en massa bra grejer som händer framöver och det gillar vi :) <3

2009-11-24 @ 14:57:35
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

kommer bli SÅ bra ;)<3

2009-11-25 @ 21:08:31
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0