Back in business

Åter på Småbo, detta härliga stället, det känns som man flyr från verkligheten nä ma kommer hit,som det inte är på allvar, på riktigt!
Fast på måndagen då drar det dock igång och allt är på riktigt igen. Just den där känslan man har när man kommer hit en mörk söndagskväll ger mycket, man orkar sig igenom veckan tills dety är söndag igen....

Men iaf, helgen var nice, grattis Lovisa åter igen..<33   Var på julskyltningen i sikås, visst är det mysigt när allt folk samlas, men inget för mig. ser glädjen i det hela men är inte med i den.
Var int meningen att jag skulle sitta vid datorn men blev visst så endå. Fast nu ska jag sova. Eller försöka, nån som har kul våningen under mig!!(Y) Godnatt folks...........

Kommentarer
Postat av: Rosita

Snart ses vi igen vännen :) <3

2009-11-30 @ 18:22:15
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0