Farsdag.<3

Söndag, söndagar är en av de tråkigaste dagarna. Man är trött och vet att man måste plugga, tex vi  har prov imorgon som jag måste ta och läsa på.. Inget man orkar göra.
Dem flesta sover, vilket jag kanske också ska ta och göra....
Lovisa åkte för ungefär en 1 sen, vi har haft det trevligt även om det inte har funnits så värst mycket att göra så tror jag det har varit bra endå..x)
Kul iaf..
Vi åt "bruinner" vid 2 tiden..Pizza, usch känner mig tjock nu alltså, men vi har lovat att vi inte skall göra om detta svull av onnytigheter igen..;)
Får leva på grönsaker och sånt till veckan..^^

Även att det är farsdag idag..:) Grattis till dig pappa, saknar dig..<3

Känner mig ensam nu, sitter själv och lyssnar på "the king of pop" vilket man blir trött av, tror jag faktiskt ska sova lite innan jag tar en dusch och sedan är social med folket..
NAttii naattii..^^

mamma,jonas å pappamamma,jonas och pappa..<333


Kommentarer
Postat av: Rosita

Sant det där om söndagar.

Jag har inte pluggat ett skvatt men äh.



Saknar dig Sara!

Du kommer hem till helgen va? <3

2009-11-08 @ 17:57:46
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Maja

Ni verkar ha haft det bra i helgen iallafall :)

Nu är det inte länge kvar till New Moon premiären!

Har du förresten löst allting än? Så du är ledig och så? :)

<3

2009-11-08 @ 19:44:44
URL: http://posarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0