Lovisa

Som svar på din fråga lovisa: Gärna det..;) vilken tid skall jag infinna mig??
Som du kanske har märkt så har jag inga pengar på telefonen så kan inte svara tyvärr..;)<3

Varit och tränat idag..(Y) nån slags boxning, jobbigt kult..tror jag ska fortsätta ,skönt med lite tränningsvärk då och då..^^
Även att vi i dansgruppen, Jag, Emma, Elias, Kalle och Fredrik (jesper?) har slängt ihop en dans som vi skall visa upp imorgon, eller kl 7. Nu är kl snart halv 2 hehe. Ella ska slagga över hos mig..<33 Men ska dra mig tillbaka, plugga lite innan det är dags att sova, prov direkt efter idrotten..
En sak suger, vi har tio minuter från att idrotts lektionen slutar tillsprovet att gå upp, duscha, kanske äta nån slags frukost och ta sig till lektioen..! Vilket inte kommer att gå..!!!
men puss och kram, godnatt..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha ja, jag märkte det. x)

vid 5 skulle jag gissa på. smsar om det blir senare! ^^<3

2009-11-26 @ 17:52:42
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0