Never say Never

El Fiasko.. spanska prov dag, gick väl sådär. Man får väl hoppas på de bästa,men det är ju så att man inte fattar något av vad våran lärare snackar om...
Det känns rätt så bra att ha skaffat blogg, där kan man liksom föra över det mesta av det negativa, händelser, tankar och känslor..
Det är något som färmedlas tyst vidare till folk som nu läser bloggen.:P
Vidare, har varit lite trött idag, tror vi gick och la oss vid 2 och då såg vi lite på film hos Becka. Där jag sedan sov över, Geografin imorse var svår att vara vaken på, så har sovit nu i en timme kanske. Men grannen var så vänlig och dunkade musik så jag vet inte vad.. Ska hämnas inatt, mohaha..;)
Veckan har endå varit lyckad hitills, Hum öret har varit på topp kanman säga. inte trött och irriterad som den senaste veckorna, känns det som..^^
Ska snart dra ner till Aware tror jag. Hälsa på lite, inte för att jag vet varför men..^^
Åker hem imorgon,ska  klippa mig på fredag, Fotbolls gala på lördag. kan nog bli nice..:)
puss

Kommentarer
Postat av: Rosita

Det är ASBRA att du har skaffat blogg Sara! :D

ASBRA att du kommer hem i helgen också, vi måste ses nått :) Typ fredag!

<3

2009-11-11 @ 19:45:23
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag vill också göra nåt åt mitt hår :O nåt drastiskt... bra att du kommer till sikås, där det faktiskt finns SNÖ :D

2009-11-11 @ 19:57:25
URL: http://saemieflickan.blogg.se/
Postat av: Maja

Lovisa är helt ute och cyklar. Det finns inte alls snö här.

Däremot är det lite vitt. :D

2009-11-11 @ 20:14:40
URL: http://posarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0