Nu är det försent...

Suck, säger jag. Redovisning idag och tror det inte gick så bra..:P
hehe, men hoppas kan man väl.
Om en kvart ska vi ha engelska lektion med carole..inget att snacka om.
Om nån timme kommer Lovisa:D det kommer bli kul, hon kommer göra min helg..
Kanske ska ta och städa lite, kunde ju ha varit bra.
Det är en sån där sak man skjuter upp och tänker, Nä det gör jag senare.
Vilket inte sker sen. Man får se till att ha lite självdiceplin som Matte sa tidigare.
Det är samma sak med att gå och lägga sig tidigt på kvällarna. Måste bli bättre på en del grejjer helt enkelt..x)
Det mesta av snön är även borta...
Detta place kan man ibland beskriva som Forks, det är nästan aldrig sol. Det regnar och är dimma det mesta av dagarna.
Det enda som fattas är ett par heta vampyrer..;)
Det är vad jag och Ella har kommit fram till..

OCH att New moon har premiär om två veckor..:Dlängtar
Men nu börjar lektionen.....


Kommentarer
Postat av: Ronja

Heeej, Fattade inte att det här var din bllogg först då Lovisa länkade.



Asbra att du har en blogg! Älskar't! (Y)

<3

2009-11-07 @ 13:02:28
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0