Sweet lemonade

Idag, Profil hela dagen nere på Vildhussen, Terori så vart en held del skrivande.
Vi hade akut sjukvård på förmiddagen, om skallskador,bukskador och sånt. Vi fick även veta att vi har prov nästa vecka på allt vi har gått igenom... Kul säger jag. ännu mer pluggande. Så då vet ni vad jag kommer syssla med i helgen när jag är hemma... Iaf, tillbaka till profilen så var det ändå intressant, se om man kommer komma ihåg allt.
Sen efte lunchen hade vi om brand, lite repetion och så.. Vilket slutatde med ett litet test,ett litet ett fast vi fick också en uppgigt att göra tills nästa fredag..känns som jag inte kommer hinna alltså, så jävla mycket nu.
Även att Kanon el Elias, lyckades spilla ut julmusten över Elias dator idag.. Då "vaknade" man till lite..^^ Men tycker synd om Elias då, hopps datorn överlede.;)
Jag har en kul klass..<33

Ska också försöka mig på att plugga spanska, men inte så jävla enkelt när man inte förstår nåntin! Typ sämsta läraren har vi, prov imorgon..-.-
Mén ska försöka få till det, känns som det går sämre och sämre på varje prov vi har. Vet inte riktigt vad det är, man orkar väl inte anntar jag..

Lyssnar på Amazing Horse, haha kul låt.x) man blir glad av den nu när man är trött..
Och att det var lite snö ute nu, och kallare så nu kanske snön stannar..:D
Längtar till julen.......



En del av klassen, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0