The beginning

Lovade ju att börja skriva blogg när vi väl hade fått datorerna, så får väl ta och hålla det jag lovat..^^
Så då som du kanske förstår så har vi äntligen fått våra efterlängtade söta datorer, som jag tyckker är skiit snygga..
Dock funkar inte Msn el spotify, men får väl leva med det, ett tag iaf...
Får se om det går ordna.;)

Då ska vi se om jag kan slänga ihop nåt trevligt och läsbart första inlägg.
Tredje gången gillt säger jag.(Y)
Fattar inte hur jag lyckats men har på nåt sett raderat inläggen ist för att spara dem.. hehe
Kanske är trött i skallen, vilket man blir av detta tråkiga höst väder...
Snön, hallå det är november.
Det är så trist ute, mörkt och kallt. Fuktigt nästan, mer regn än snö typ.O.o
Även att man är sjuk, denna förskylning som alltid kommer smygande och drabbar en under lov och liknande.
Som sitter i ett bra tag och låter en plågas innan den lämnar en.
Också att vi idag vadade med vatten till midjan i kallt vatten på Profilen.
Tror inte att det blir bättre utav det direkt.
Ar även en massa saker att göra, Packa upp, städa rummet, Torka kläderna och skorna, göra klart redovisningen tills imorgon om julius caesar, handla, göra middag.. Soova är det jag vill,
Tro jag dissar en hel del saker på måste göra listan ikväll, el. en iaf.
ojoj oj, är trött och fryser, men innan jag ska sova ska jag iaf leta lite fakta, nu när vi har daatorer att göra det med..:P
Ska ta och sätta på en skiva av michael Jackson som jag fick av mamma. Se om det är några bra låtar att plugga till..

Kraam.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag ska följa din blogg in i minsta detalj :D<3

2009-11-04 @ 20:30:32
URL: http://saemieflickan.blogg.se/
Postat av: Rosita

Sara har skaffat blogg!

Som jag har längtat! :D <3

2009-11-04 @ 20:53:25
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Maja

Wohow! :D Sikås elit är snart fullkomlig. :)))

<3

2009-11-04 @ 22:29:52
URL: http://posarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0