Veni,vidi, vici

Torsdag....
Jobbigaste dagen i veckan, eftersom vi börjar dagen kl.07.00 med idrott!!!
Så idag när man vaknar av den halvt låtande larmet kliver man upp som och gör sig klar som en sömngångare, Knackar på hos Ella för att se så hon är vaken och går sedan ner för att ta min hostmedecin. När jag vandrar ner för trappen och man tittar ut genom fönstret är det SNÖ...
Jag vaknar till och vänder mig om till Oliver för att glatt berätta att det snöar, han gläds dock inte med mig och fortsätter ut medans jag fortfarande är glad och pigg.
Tydligen bara jag som tyckte så imorse..^^

Å äntligen är jag klar med historia arbetet, så nu är det färdigt att redovisas imorgon och jag har en ledig kväll framför mig..:) även om kl är 10 så är det en ung kväll för att vara här på småbo.
Imorgon kommer även Lovisa hit..:D
Ska stanna över helgen, vilket kommer bli nice..;D
Har inga direkta planer men nåt överaskande kommer nog upp..
Nu mina vänner (;) ) ska jag gå ner och se om det finns nån social person som är i behov av lite sällskap, även så ska jag se om jag hitter n person som kan fixa min dator..:)
wich me good luck......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0