back home

Så, äntligen efter dagens sega timmar sitter jag hemma i sikås..:) Har dock inte träffat de underbara med sikås än, men det kommer..;D
Kan ju säga att jag varit nära att somna flera gånger på lektionerna vi hade idag på förmiddan, mina ögon har kämpat för att hålla sig öppna. Men snart skall de få stängas, ska sova i min egna,mjuka icke knakande säng.
Det kändes konstigt att säga hejdå till alla på småbo, att säga Godjul var ännu konstigare, vart tog terminen vägen?
allt har gått så snabbt, nu hoppas jag att jag kommer få återse ALLA efter jul, efter ett välförtjänat lov som kommer kännas långt. långt som satan, är och kommer alltid att vara en internatboende brud..;)
Sikås är sig likt, det enda skillnaden nu från då jag lämnade den för några veckor sen är att det är meer snöö och kallt. Vilket gillas, snart är det jul..:)
Snott min brors dator, som inte är hemma fast ska gå ner och se om jag kan se några true blood avsnitt. Hade nästan glömt det..x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0