Deadline

Ibland är det svårt, ibland är det inte lika svårt. Men när det är som svårast så kan det bara bli bättre, det kan bara bli lättare.
Kanske inte låter särskilt troligt men det är så....tror jag!!!

Sitter vid två datorer samtidigt, känns skillat.. Lite trångt men det kan funka, eller det funkar. Facebook och spotify på den ena och bloggen på den andra. Visar att man kan göra två saker samtidigt..;) eller nää, det gör det inte.
Ska snart se en film, men först ett avsnitt dexter.:)  Har varit till ström en sväng idag, hängde på faamiljen. Skulle endå byta mina täckisar, ville ha ett par coola snowbord byxor, fast hittade inga snygga så det fick bli ett par vanliga svarta...Sen tre par strumpor inhandlade jag på min mors bekostnad. lämmnade mina pengar hemma,eller sparade dem tills det blir östersund..;) smart brud. Imorgon blir det middag med brudarna i det gula huset.. Det ska som alltid bli trevligt.<3




Kommentarer
Postat av: Rosita

I det gula huset ja-aa å vi gillare! :D

Fin sista bild också Sara :D <3

2009-12-28 @ 22:29:07
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0