En dag i sänder

Gårdagen var perfekt, Det svullades som aldrig förr, pratades som det inte gjort på länge..(Y)
Sitter med en kopp glögg i handen, det doftar gott men är för varmt att dricka,  har städat idag. Mina fingrar är torra efter damm och vatten, slängt en hel del. Tycker jag är klar nu men man vet ju aldrig.
Har försökt jobba lite med geografin, har väl gått sådär. Ska skriva om ett land, så nu håller jag på att berätta om Vietnam kriget, som jag inte fattar hur det började så jag har inte kommit nånstans kan man säga.
Hittade lite pepparkakor från gårdagens bak, går ju inte dricka glögg utan pepparkakor.:P
Lite julmusik spelas också, men julkänslan finns fortfarande inte.! Är väl för tidigt eller jag som är konstig.
I ena stunden känns det som jullovet är långt, i andra som det inte är så långt och jag måste skynda mig göra klart skolarbetet! Jobbigtläge.



Lovisa, så glad när hon fyller 16..(Y)<33
;D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SARA WTF!!! haha nu blire hämnd....

2009-12-21 @ 20:34:25
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0