Fredag, 4 december

En kulen natt inatt, en båt jag styrde. på havets vågade våg tills skummet yrde..^^ eller nånting
Håltimme till 14.15, men spotify funkar inte så då blir det inget plugg....fast skämta bara, nu funkar det, tack vare chaplin som löste problemet.. Fast nu orkar jag inte plugga. Eller det är ingen mening att plugga nu..
Nu är det bara msn som fattas, som ´dem skulle fixa till våra datorer. Då är det perfekt, då är min dator fullbordad..x)
Snart helg, en lektion kvar av dagen. Sen blir det fredagsmys..(Y) Fast lite plugg ska jag slänga in i planeringen i helgen. Vilket är ett måste, det är inte långt kvar tills det är lov. Typ en kort vecka =4 dar sen 3 dagar går vi sista veckan.:)

Även att det snöar ute nu, stämningen är pefekt. Inget kan förstöra den. Endast matte lektionen som då börjar om c 20 min.-.-
Sundsvall igår, fast pengarna räckte inte riktigt till så mycket julklappar. Så måste be om me pengarså får vi åka in nästa vecka och fortsätta köpa julklappar..^^
Nu bev jag halvt sur, har 94 kr kvar på mobilen och jag fyllde på med 200 i Tisdas, och det ska räcka en fram till nyår..-.- får be pappa snällt där..
Kanske blir sundsvall idag också. Fast får se, känner inte för att åka iigentligen, men men..
Har kommit på att jag har glömt kamera sladden hemma, så kan inte lägga över bilderna från kameran..suck på det med...-.-
Men nu var jag Bara negativ.  Ska fortsätta vara possitiv och glad resten av dagen..:) Det är mycket bättre..<3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha sara, vem smsar du med så jävla mkt? xD

2009-12-04 @ 23:04:04
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0