Fredagsmyys?

Så långhelg nu då på småbo. Endast tre dagar av skolan..^^
Gårdagen var bra, fast det slutade inte gott med mina brillor så det blev ett spontant till sundsvall igen till optikern där de rättade till felet..x) Sen blev det stros på stan tills bussen skulle gå. Var där igår också, så har nu köpt alla julklappar.(Y)
Så nu har de mesta av dagen gått, fast det är ju kvällen som är lång och det är då man "lever". Då man släpper loss och slappnar av. Man tänker inte på skolarete eller något som har med det att göra.
Har nyss duschat och ska snart ner och äta någon slags middag, har inte ätit nåt bra idag. Suck, det är jobbigt att leva..x)
Vaknade faktiskt idag när det fortfarande var ljust ute, eller Ella som väckte mig. Det var bra, man sover bara bort dagarna här, endå är man så trött, trött i själen. Tror det är där det sitter.
Börjar ha lite hemlängtan, ska bli skönt att komma hem. Men man kommer nog endå ha känslan av att man vill tillbaka, men nu är det hem som är ett +.:) Länge sen man träffade alla, allt för länge sen känns det som.!
Och på Måndag fyller Rosita år.:D:D Och då har vi friluftdag, det skall spelas innebandy,bada eller gymma. Jag ska spela innebandy och spöa skiten ur alla..;) Eller mitt lag ska..:) Sen på Tisdag fyller bekka år, och det är julbord här på skolan för elever och lärare tror jag. Sen på onsdag är det slappdag sen blir det hem med tåget kl 5.25 :)
Funderar på att gå ner och se på idol finalen nu snart..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0