Ingen kommentar

Lördag eftermiddag..På småbo där jag tilbringar helgen.<3
Var Julmarknad i Ånge i går, asså, till å med marknaden hemma i lilla mini Sikås är julmarknaden större och mer folk..x) Men lite mysigt var det där. Fredagen blev känsloladdat, mycket som hände. Men som jag har sagt, det löser sig.<33 Det kommer ordna upp sig.. Men man får kämpa lite, det räcker inte bara att ta, man måste också ge för att saker ska bli bra. Man måste själv ha lite vilja och tro på sig själv, man kan inte gå efter utsidan. Det är insidan som tar den största delen av stryken, som tar åt sig och känner. Man ser det inte hos folk, man känner det inte heller, det är de själva som måste släppa murarna för ett tag och låta en hjälpa. Man kan kanske inte göra mycket men det lilla är något...Vänskap är något mycket dyrbart!
Där blev jag lite djup.. Men resten av kvällen var kung..
Vaknade vid 2 idag, var ganska hungrig, så blev frukost. Sen har man ätit godis, som får bli dagens middag. Om jag nu inte lagar något senare ikväll. Att laga middag är en jobbig del..:P
En sak, hörde att Lars Winnerbäck ska spela i sundsvall imorgon..Kom då att tänka på en viss person..^^
Känns som det var evigheter sen man var hemma, kpommer inte komma hem förrens om två veckor heller.
hmm,, jo har även slut på pengar..x) typ 26 kr på kortet, ska dock få 50 kr av kalle och 15 av ella..(Y)
Skall dock försöka plugga nu, se om man blir klar med nån inlämning iallafall..


          Gammal bild..<33

Kommentarer
Postat av: Rosita

Jag gillar när du är djup :D <3

2009-12-05 @ 19:59:45
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0