Ja jag vet att jag döljer en sanning.....

Fredag. Har inte gjort ett piss, sitter en fredakväll och gör ingeting. Var ett tag sen man gjorde det..:P
Känns tomt, känns inte som de är freda ens, vad är det här.......o.O Är läj på att vara hemma med familjen redan, har redan tjaffsat med dom. Så känns lite fail.
Funderar hur jag ska säga en sak, hur jag ska forma orden så jag får och det inte blir ett Nej, för jag vill verkligen..:) Måste tänka vidare på de, Har bara lite tid, eller okej 2 veckor. Men får inte nämna det för tidigt eller för sent. Tajming måste det va. Får se hur det går...Hur det kommer fram och när.

Varför trodde jag julafton var på Onsdag? var helt säker på det, slog till och med vad om det.

Hmm, förstår inte, inget funkar vet inte hur jag ska göra..x) Lovisa får bli hur irriterad hon vill men imorgon ska hon hjälpa mig..<33
Det ska även bli pepparkaks bak imorgon, det blir trevligt. Då känner man att det snart är jul, vilket jag int gör nu..
Nu görs det knäck.. Men det för inte med sig någon julkänsla, tydligen.
Var 30- idag, ännu kallare till och med i morse. Tycker det är lite överdrivet kallt. Man kan ju inte göra något ute..








Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah, oh dear! ja du har ett och annat att berätta för mej kära du ;)

haha <3

2009-12-19 @ 12:40:41
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0