Jag vill leva i nuet... så jag lever idag

Vi var tydligen lediga idag..(Y) Endast samling i a-salen där de pratade lite och sen fick vi sluta. Vi ska ha prov efter lovet istället.Vilket inte gör mig något.
Så sov fram till lunch, vilket gillas, nu håller flera ungar på att laga julmaten tills ikväll. Det skall bli kul, ska duscha och sånt snart. Men först ska jag följa Ella till bussen. Hon åker hem idag, kommer sakna dig..<3
Men ser inte negativt på det för åker ju själv hem imorgon..^^
Har packat lite idag faktiskt, en väska med kläder  bara, även julklapparna fick plats i den. Så får se till så allt får plats i den andra väskan. Men är bra på sådant om det inte finns plats så gör jag plats.;) hehe
Det snöar, har snöat hela dagen, snöat hela kvällen i går. sånt gillas.. Nåt som inte gillas är att jag har slut på pengar på telefonen, :P förvånade va. Måste skaffa något abunemang eller något.. Lyssnar på Melissa Horn, hon är bra har jag kommit fram till..  Men ska gå nu, Ella kom nyss in och sa att det var dags att vandra iväg, genom skogen ut till busshållplatsen på E14, får ta kängorna..;D

Är på bra humör nu..:) Visst jag känner mig trött men har den där lilla glada känslan i magen..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0