Killar är Idioter

Rubriken är så jävla idiotiskt sant!

Igår var det juldans här på skolan, i A-salen som några elever dekorerat till,. det var ganska mysigt. Var på lite dansträning 1 timme innan hela dansen skulle börja, mest för att fräscha upp minnet vilket behövdes..x)
aja, det var kul iaf, det slutade dock med annan dans , Killarna vs tjejerna..;) ni förstår nog vad jag menar..:P
haha, en bra kväll..<3
Var trött idag, har jag ont i benen och mina knän..:P Lite konstigt..
Ännu en sak som vi nu tillbringar kvällarna är att se på Avatar..x) Jag, Bekka, Chaplin och Rasmus har bildat ett litet gäng..;) Fast alla typ dissar mig och ser när jag är borta, eller inte har tid..suck suck..x)

1 vecka kvar till jullov.:D 1 novell och om ett land att skriva klart. Kanske jobba ikapp i matten lite, annars har jag inte så överflödigt med plugg..(Y)
Men jag stör mig på att jag inte har kamera sladden här!! nu när jag väl har tagit en massa foton så kan jag inte föra över dem.. Så detr lär väl bli ett antal bilder sen, men skulle vilja ha ett redigeringsprogram..det hade varit nice..;)
Hihi, är lite överflödigt trött just nu.x) varit det hela dan, flummig och halkat flera gånger..(Y) Hade tänkt sova nu igentligen, men får se om jag orkar, kanske tar ochbörjar plugga lite. så jag får det gjort..


Kommentarer
Postat av: Rosita

Du har så rätt, killar är idioter men ibland är inte vi bättre :o hah ;D <3

2009-12-09 @ 17:32:35
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja indeed, först var det kul när det spårade ur, men sen blev det mest drygt

2009-12-12 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0