Kvällen som den är

Borde väl gå och lägga mig men orkar inte. De slår in de sista klapparna i köket, jag ska inte titta..... Men sitter bra i datastolen med skoldatorn. Med spotify och inloggad på facebook. Där jag så trevligt chattar med lite folk..:)
Skönt att prata, med folk man inte sett på länge, folk man sa hejdå till förra veckan, ja folk man saknar helt enkelt.
Huset är pyntat och klar för julafton imorgon.. Lite fin stämning iaf, har ätit stut med skinka och druckit julmust för ett tag sen. Det var liksom starten för julen. Julmiddan på skolan förra veckan var inte det, det var inte riktigt juligt. Kändes inte som det.. Dagen imorgon lär väl gå fort, men det är ju alltid kul att öppna julklapparna. Det kan man ju int säga nej till, fast har lite kris, klädkris. Vet ej vad jag ska ha på mig. För duktig som jag är har jag ju det mesta kläderna nere på skolan för tillfället.(Y)Nä, orka bry sig..
Man tar dagen som den kommer.  Det funkar alltid..ibland.
Men ska ta och stänga ner datorn snart för en stund. Dags för det, fast jag skulle nog kunna sitta här hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0