Natten är lång, nu är bara början

Sitter igen uppe och försöker skriva på min novell, tror jag nu vet hur jag skall avsluta den. Men då gäller det ju bara tt komma dit, till slutet av berättelsen. Fast klockan är bara 2 än så det är väl lugnt. HAr tid på mig, men känner att jag inte kommer orka sitta upp och skriva bara. Facebook laggar ju ihop vilket suger.-.-
Kommer få ryggproblem om jag sitter här länge till.Får flytta mig ner på golvet, fast det känns lågt. Och dit vill jag inte sjunka. Nepp, får skylla mig själv. Så går det när man spar allt till sista stund, in i det sista.
Så igetnligen ska jag ju inte sitta här och skriva, men kände för en lite paus. Borde dra ur internet, fast då funkar inte spotify och då blir det absolut inte klart..:P Man blir lätt beroende av något så ljuvligt.;)
Var en sväng hos Ronja, där vi drack te och pratade. Trevligt som vanligt. Det är ju den 31 nu,så det är typ nyårsafton nu då..^^
HAr även fyllt på telefonen så nu har jag liite pengar.. MEn ska byta till Halebop, pappa tyckte det var billigare, eftedsom et är han som betalar..x) snäll far jag har.
Men ska fortsätta och köra hårt nu med skrivandet. Ska vara klar innan 4 har jag bestämt..Good luck I say..(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0