Sånt är livet.

Nu är det tisdag.Skolan har slutat, och vi har haft datakunskap hela dagen..(Y) Snön håller på att försvinna,försvinner gör även jag. Usch vad jag är läj, vill ha loov nu. Orkar inte kliva upp på morgonen, ingen lust att göra någonting. Mina vänner tycker säkert att jag är dryg och irriterande, vilket jag inte kan förneka att jag är. Trött hela tiden, men endå kan  jag inte sova om kvällarna. Pengarna tar slut hela tiden, så ingen mening att man ber om mer. Vi gick igenom budget på datan idag, inkomster och utgifter  för varje månad i ett år. Kan ju säga att man låg back vissa månader.^^  haha, jaja slut på klagande. Men det är sköönt att bara skriva av sig, få ut all irritation..

Ikväll är det Juldans, (Y) känns mer plågsamnt som min så fina underbara vänn Rosita beskrev det. haha, men det kan säkert bli kul, ska nog dra dit, är ju här det är så..:)  Men mer nog för att umgås med folk..:P
Ska ta och skriva julkort, som jag ska skicka iväg..:) Sen ska jag nog sova, eller plugga lite. eller få upp bekka från mitt golv.. wish me luck..Men suger att jag inte har kamerasladden..-.-
         


                                                jämtelagen...;)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Känner igen den där tröttheten, jävligt jobbigt faktiskt, men jaaa, snart LOV!

PEPP som fan! :D



Haha nåjoo, dans är plågsamt :P

<3

2009-12-08 @ 16:32:45
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0