Sweet as sugar

Sitter här i rummet med bekka<3, igentligen borde jag plugga, städa, packa, laga mat..... Denna lista kan göras lång!En lista med endast en massa tråkiga saker som man vet att man tillslut endå måste göra, man tänker inte längre att det är lättare om man gör det på en gång så man får det gjort, utan väntar in i det sista..
Snart jullov så det är det "sista" nu som skall göras..
                                                                         -.-
Har gjort omprov idag i matte, kändes som det gick bra, så hoppas det gick bra.:P
Har sovit i soffan i två nätter nu, ingen förstår hur härligt det kan vara..;D  sett julkalendern med, inget märkvärdigt. Lite konstig och dålig, men Julkalendern är något man måste se, fast inte jämt då. Kommer inte orla upp och se den..^^
Ska snart dra mig ner och "laga" middag= att kolla va man har i frysen som går att värma upp i mikron.
Lätt och enkelt är min melodi.
Träna ikväll, Ki box, jobbigt kul..:) sen kanske det eventuellt bli bad. när jag kommer hem SKA jag soova..typ..:p
hehe, ska föra över lite bilder sen från kameran..så då kanske jag orkar ladda upp någon bild även..(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0