The times has come for you to walk out of my life

Besök hos Farmor idag, ännu en middag. Nu är jag less på julmat, julmiddagar som skall vara typ hos varje släktmedlemm känns det som.^^ Men men, tur att det bara är jul en gång om året somsagt.
Skulle vilja dra in på mellandags rean, men får se hur det blir med det. Buss är så himla dyrt och slöseri med pengar känner jag. Ska iaf in till staden på lördag tror jag, vi skulle hälsa på faster då kanske man kan springa runt lite. Om tiden räcker till, har lite saker som skall göras, sen får vi se.
Sitter lite för mig själv och diskuterar flitit på facbook, dock inte så mycket folk inne. Funderar själv på att dra mig tillbaka, men ska nog försöka skriva lite på novellen som också ska vara färdig innan nyår. som faktiskt är på torsdag.:)
Har inte så mycket att skriva, är mest en tidsfördriv. (Y)
kanske lägger upp lite foton från jul, men har inte orkat eller fotat nånting typ. men tummen upp för det endå..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vi ska in till östersund nån dag. Du kan ju hänga på? <3

2009-12-27 @ 22:04:59
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0