Tvättrummet.

Tiden nu tillbringas itvättrummet...
jag sitter här i tvättrummer med Ella och Bekka, och väntar på att min och Ellas tvätt ska bli klar.
Ett harmoniskt ställa för tankarna att flöda, spotify fyller rummet och dämpar ljudet från tvättmaskinen.
Kallt är det dock här, och nu är jag lämnad ensam.
Skönt endå, sitter tyst och behöver inte föra något samtal och får lyssna på min musik.<3
Söndag, kvällen skall pluggas sönder, eller lite iaf, har gjort kalrt min resedagbok från medeltiden. Den är skitdålig men nu orkar jag inte ändra något. Den är klar och det får räcka. Då är det bara landet, datakunskap kvar tror jag. Jo prov i spanska skall vi nog ha inna jul, .-.- Men han har inte givit ut nå papper på det, blir säkert sista veckan provet kommer..
Maskinen skakar hemskt, den är inställd på Centrifugering.. hehe, vad jag kan..^^
Hör längre inte musiken, bara dånet i mina öron och världen är så undebar.
Nu är det lugnare, skönt. Känner mig lite dissad, kanske emo? sitter under en bänk på en filt med maskinen framför mig, dörren på glänt, ingen gör mig sällskap.
Men nu är tvätten klar, ska ta och hänga upp de nu tror jag nog. Så slutar nu skriva på detta ointresanta inlägg om söndag kvällen i tvättstugan....

Kommentarer
Postat av: Ronja

Underbart inlägg!

Tvätta i tvätstugan! <3

2009-12-08 @ 09:02:51
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0