we were humans before, during this we were soldiers, after we were nothing!

Sista söndagen av år 2009. Det har inte tillbringats på något speciellt sätt. Inget speciell firande eller något. Men varför skulle man igentligen?  En söndag som en vanlig söndag brukar vara..
Har gjort ett besök i Yxskaftkälen idag, hälsade på hemma hos Isabelle i nån timme. :) Det var länge sen man sågs och det var trevligt. Vi pratade och bakade en choklad tårta, iaf skulle det bli det för hennnes mamma fyllde år..(Y) Det var somsagt en trevlig visit. Som vi får göra om nån mer gång innan skolan drar igång igen.. Man träffas ju verkligen  ofta.:P
Men ska nu faktiskt göra ett nytt försök att  göra klart om Vietnam, , eller en bit på väg till färdigt iallafal..^^ Det går inte så bra med det där, inte novellen heller. Jag krånglar bara ihop en berättelse som inte har nåt sammanhang typ..x) kommer bli bra det där..(Y) bara det är klart innan torsda så är jag "Nojdd" som mina vänner så fint säger..;)
Hittat en coool låt även som jag lyssnar på för tillfället. Beds are burnig, sköön lååt..^^, 
19.00 suck. sönda kvällar är sega, händer nada. även om det är lov.. Men skall iaf gå och ta en dusch så latero..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0