What is this

Söndagar är veckans slut och slutet av början. Söndagar är negativa, det är då allt kommer fram, allt bra man trodde var sant visar sig inte vara värd nånting eller äns sant. Vet inte vad som händer, men ska bli så jävla skönt med jullov på onsdag, alla här behöver det. även jag, orkar inte bry mig längre.!
Har spillt tårar men tänker inte bry mig längre, har inte känt så här, men just un tänker jag inte bry mig om det längre. Det finns stunder då jag kanske kommer ångra det men, nää.n Sitter på agnes rum nu i b-huset. Känner mig lite allmänt depp, det har sina orsaker så klart men jaja. Åker hem på onsdag till underbara sikåås, som jag faktist nu saknar, allt och alla i den. Saknar mina vännmer som faan, var länge sen jag fick prata med dem,.
De är inte falska eller nån som bara snackar, utan de menar vad de säger och bryr sig.<3
Lucia idag, vilket slutade s här, vet inte om ni fattar vad jag menar men det är musik och prat här och lite till..
Orkar inte bry mig, bara jag kommer upp imorgon till friluftsdagen, tåget går 08.31..(Y)  good luck whith that.
Ska vara lite social nu tror jag, kommer lite mer folk, så ja...
Torsdag, den jobbigaste dagen i veckan eftersom vi börjar kl. 07.00 med idrott.!!  När jag vaknar av den så icke låtande larmsignalen och kliver upp för att klä på mig och göra mig klar för lektionen som en sömngångare.Efter att ha knackat på hos Ella för att se om hon är vaken, går jag ner till köket för att ta hostmedicin. Så fort man är nere i trappen och tittar ut genom fönstret och ser snö ute vaknar man genast till liv och vänder sig om för att med glädje berätta för oliver som är bakom mig att det har snöat..  Dock så delar han inte min glädje denna tidiga morgon. Tydligen ingen annan heller...  Äntligen säger jag stolt, även om det bara är nån centimeter snö så är det snö..:)    Även nu att jag är klar med Historia arbetet, nu är det bara och redovisa imorgon, så nu har jag lite fritid så ska gå ner och se om det är nån social person på detta internat.  Och att lovisa kommer imorgon,..:D Fast jag borde städa lite, får se om det händer något..^^ saknar pollen min..;) hihi<33

Kommentarer
Postat av: Rosita

Jag saknar dig som en tooooook!

Snart snart snart! :D <3

2009-12-14 @ 17:53:52
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0