Where did I go wrong

Måndag, 2 dagar kvar av skolan. gårdagnes inlägg var lite depremerande men det händer saker som faan här på småbo, den slutade inte så bra heller. Men men, Matte peppar mig och säger att det är 2 dagar kvar av skolan att man ska hålla ut, uppskattar det verkligen.<3
Ska inte prata om mina problem, alla behöver inte höra.. Vi hade friluftsdag idag, innebandy turnering vårt lag ägde såklart..;D åkte ut..^^  Men är inte depp för det, tyckte vi var bäst endå.
Rosita fyller år idag, så alla säger Grattis..:D tittar på kl och om 2 dagar sitter jag på tåget hem. vet jag klaagar mycket om det, men det ska ju bli så sköönt..(Y)
Imorgon har vi datakunskap och prov i det, sen tror jag vi inte går hela dagen heller så ska bli skönt..:P Julmiddag på kvällen sen.. Efter det vet man inte vad som händer..:Phehe
Har nog förändrats som person, känner inte igen mig så mycket längre, hoppas det blir annurlunda när man kommer hem, hoppas jag hittar mig själv då, Blir den jag brukade vara. Men kommer nog sakna den familj vi är här, en  enda stor familj nästan..:P Vi hatar, bråkar, älskar och tar hand om varandra. Ingen går ensam och ledsen. Man ser direkt när någon mår dåligt. så tre veckor utan denna familj kommer bli långsam och plågsam..;) <3
Ella åker till Thailand,är avundsjuk. Vill också utomlands där det är varmt och soligt och man bara kan slappa.
hmm, nu får det vara nog, ska försöka plugga lite ikväll. Ska förästen gå och städa kom jag på. Det julstädas här nu i alla husen, ska torka golv jag..^^  Och det ska kollas så att allt är städat kl 18.00.. Så får skynda mig lite..

Kommentarer
Postat av: Maja

Sikås saknar dig :D <3

2009-12-14 @ 19:12:52
URL: http://posarn.blogg.se/
Postat av: Lovisa

saknar dig saris! bra att du kommer hem på lovet, för vi ska ha buskul :D<3

2009-12-14 @ 20:07:54
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0