Glad för snö, ledsen för snö.?

Måndag, igentligen den jobbigaste dagen i veckan. Fast nu är det ju så att det är sista november, fast inte nu längre när kl. är över tolv, men iaf. Vilket visar att det är 16 dagar kvar tills vi får jullov..:D
imorse var vi bara tre st. på spanskan, alla andra var typ sjuka.....
Även att vi såg en film idag på engelska, som vi sedan fick lite frågor på. Och dem som hade över 15 poäng fick ledigt nästa engelska lektion, vilket jag var en av dem som hade..x) woho, känner mig bra..(Y)
Sedan efter skolan föjde vi med killarna till Ånge, där de skulle tränas Hockey, vilket var lite coolt, har aldrig varit i en ishall..;) Vill också kunna spela..x) Fast det var kallt, så vi tillbringade mest tiden på toaletten där det var varmt...x) men de som hände i rummet stannar i rummet..!:P hahaha

Snöbolls krig!! nu när det snöat mycket så kan man ju inte undvika att ha snöbolls krig..Det var menat Sp vs NV.
Men naturarna var för fega, de vågade sig inte ut..haaha, eller de sprang mellan husen som små kaniner..^^
så vi fick köra mot varandra istället, vilket gick lite som det gick..är iaf ny duschad nu, ska bege mig till e-huset.
Vi skall slagga i soffan, och se julkalendern imorgon..:P nu är det bara b-husets soffa vi inte har sovit i..;D men det är många dagar kvar, så vi hinner nog det med.... 1 december i morgon..(Y) öppna kalendern, som jag fick pappa att köpa till mig, chokladkalender..x) natt natt..<33

ps. får pengar imorgon på fonen..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0