00.02

Har klockan slagit, denna speciellt lååånga fredag är över. Vad skönt!
Dagen har innehållit en Fail från min sida. Det dåliga är att samma dåliga Fail har inträffat förut. (Y)
Men smart som jag är lyckas jag vrida mig ur det, smart tjej.
Kvällen har spenderats hos Rosita med sikås egna b-rudar, Åsome..Man börjar falla tillbaka i gamla vanor, fortsätta där det slutade sist. Det är så det känns iallafall.Men så klart är det inte så, det är inte så enkelt.
Tiden går för var dag, och gamla minnen växer ännu äldre tills de tillslut glider undan och vi glömmer bort dem.
Inte kan man göra något. Vare sig man vill eller inte.
Och jag måste börja prata jämska tror jag, de bara klagar på här hemma att jag fått stockholms dialekt, vilket jag inte tycker.:P De´t blir arturt...
Men tillsvidare,  Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0