Glad Påsk

Lååångfredaag
Fast tycker inte denna fredag är längre än alla andra fredagar på året. Ingen fredag som skiljer på något vis.
Är en fredag,en vanlig Fredag..
Sitter med ett påsl ägg framför mig, men känner inget sug att öppna det och titta på det fina goda innuti, Godis visst är det gott men nu när man får så känner man att man inte vill. Konstigt men sant Rosita ja.
Men ätas upp ska det nog iallafall. Nångång.
Idag händer nog inte så mycket annurlunda eftersom det är en vanlig fredag för mig.  Blir en sväng till Farmor sen vet man aldrig vad som händer.
Vädret är ju fint, blåsigt dock men solen skiner. Har spenderat tiden nu på morgonen med att läsa ut Vargbröder, bra bok bra bok. Det tog ju lång tid av lovet så nu får jag väl hitta en annan bok att pyssla med.:P Känner att jag måste ha något att läsa, tycker om att läsa.;) Man liksom kopplar av och försvinner in i nånting annat än verkligheten ungefär.
Men ska sluta fundera, Ha en bra Påsk.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0