Hoppa från järnvägsbron!

Kommer bli awesome

Nationella i engelska nu från morgon då, det har inte riktigt gått in att vi haft det än. Även om jag jag har skrivit det redan känns det som vi bara har haft ett vanligt prov eller något. Tiden går för fort!
Har planer för sommaren, planer som kommer bli bra. Planer som kanske blir mindre lyckade men som skall göras endå bara för att de är så bra och det kommer innehålla så mycket er..;)<3
Sen lite annat också....
Imorgon är det uppdyk i sundsvall. I bara några plusgraders vatten i en torrdräkt. Wiee, men sen har jag mitt dykcertifikat. Valborg till helgen, vad ska alla hitta på.?;)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha det låter så fel att hoppa från järnvägsbron.. men det kommer bli helt awesome ja-aa! :)



Bra att du kommer hem nästa helg, då måste vi ju ses!

Å angående valborg har jag ingen aning just nu,

men förhoppnings Strömsund, haha.

Du då? :D

<3

2010-04-28 @ 20:07:55
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0