In your eyes I can see the real you

En dag på lovet har gått. Sovit i min sköna säng vilket gjorde denna morgon toppen. En god frukost, en promenad med hunden. En tur på hästryggen sen var härligt. Det var länge sen och det kändes underbart att sitta uppe på ryggen igen och gallopera längs västibacka. Som gamla tider med min älskade vita ponny.;) haha
Har även haft de fina folket här i sikås på besök. Brudarna + Patrik. Det väcker också gamla minnen.
Fika och te, planer inför lovet. Ska upp och ta ett snack med brorsan innan det blir sängen för min del.
Lite musik måste dock spelas innan man somnar. Tänker på dessa stackare som måste vandra hem nu i mörkret och slasket. Och tänker att den här gången var det inte jag..;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0