My Soul

Hey Hey Hey
Denna lördag hemma i sikås.(Y) Imorgon bär det av ner mot småbo igen, men inte förräns på kvällen så har ju i princip en dag kvar att spendera hemma..:P
Gör mig inte så mkt, har vant mig vid lov och det är ju fint väder så skulle gärna ha lite mer ledighet helst utan plugg.
Nej, var inte på nattligt blogg humör. Så ska gänga runt på facebook ett tag och sen sova, Imorgon fyller bror år så det har bakats go krusa å go tårta idag..;)
Sen hoppas vi imorgon att lammningen har gått bra, vi vill ha flera små sötingar som springer runt ute... Sen att solen lyser riktigt bra. Perfekt slut på lovet helt klart och längtar tills jag får träffa alla mina älsklingar nere på småbo såklart..;D

Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0