Någon annanstans

Gårdagen var det inga problem med, riktigt underligt bra var den. Vet inte vad jag hade förväntat mig men helt okej slutade den väl. Nya människor och mycket skratt och kärlek bjöd kvällen på.;)haha<3
Solen har skinit exakt hela dagen idag,  så dagen har tillbringats ute med kameran och en bok.
Det har varit härligt, soligt och fint. Och det får en att ännu mer längta till sommaren. Fast vår vädret är ju himla bra det med. Solen har nu försvunnit ner bakom träden men skiner gör den fortfarande. Ska snart ta mina stövlar och vandra upp till Lovisa. En sväng förbi hästen innan också får det bli.
Men har ätit god mat och är allmänt nöjd. Ska sprida min glädje till folket här nu ett tag till. 

          If I weren't leavin', would I catch you dreamin' 
          And if I weren't gonna be gone now, could I take you home 
          And if I told you I loved you, would it change what you see

          My heart is dancin', to a November tune 
          And I hope that you hear it, singing songs about you
          And I sing songs of sorrow, because you're not around
          See, babe I'm gone tomorrow, Baby follow me down

Kommentarer
Postat av: Rosita

ÅÅÅÅÅH, November blue! :D

Nostalgi magi :D

Faaaan, jag lyssnar på den nu.

Lika underbar som förut.

2010-04-04 @ 23:26:54
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0