Stop Walking

Första fredagkvällen hemma, det känns underligt. Brukar ju alltid få hänga med mina tjejor men som nu har lämmnat mig ensam hemma i sikås. Det blir väl till att bara vara, ta det lungt och känna att man inte behöver gå hem i mörker. Det enda positiva tror jag. Har en hel del plugg att göra men som man bara inte orka ta tag i. Tycker att det enda man gjort är att fylla dagarna och kvällarna med är plugg men endå är det fortfarande massor kvar att göra.. Suck.. Men har ju valt utbildningen så och det ingår..
Inlädde dagen med en sockerkake bit och en lång promenad med vovven. Kändes riktigt skönt, och efter omplåstrade hälar (hello kitty) så var jag redo för dagens äventyr........
Solen har tittat fram och gjort sitt, våren i sikås är = översvämmade vägar. (Y) Men vi gillar placet endå.
Men ska nu "host" försöka få något vettigt gjort. Iaf sprida lie glädje så folk blir på bättre humör.:D Även mig själv..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0