Take a walk with me

                                 What do you feel when you look in the mirror?

                      

                     

Hatar när man har för mycket tankar, tankar som inte vill skingra sig. Tankar som jag inte får något svar på.
Det är dessa som förföljer mig under dagen och in i sömnen. De som hindrar min dag från att bli perfekt.
Hur många glada stunder den än innehåller så är detta det negativa, även om jag skjuter det åt sidan så kommer det ju inte försvinna. Anntar att jag får dras med de tills någonting får nån lösning.!
Skulle kunna tänka mig en tripp hem nu! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Haha, ja! Det var så himla roligt i sommar när vi var dit, så favorit i repris i sommar? :D

2010-04-27 @ 10:41:37
URL: http://tominalicious.blogg.se/
Postat av: Rosita

Saknar dig!

Ville ju att du skulle komma hem nu till helgen, hade varit så perfekt.

Behöver en Sara Andersson i min vardag nu..

Men snart ses vi igen, längtar! :D <3

2010-04-27 @ 21:42:56
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0