This is the time to feel

Har bilder på kameran men det är så att jag orkar inte föra över dem. Så när jag gör det ska jag ladda upp de. Men tills dess får ni nöja er med en massa text..
Inte lika fint väder idag som vi hade hoppats på, men har hunnit med en hel del onödiga saker. det gillas(Y)
Har tagit en tripp på skidorna med mor ute på ån, var faktiskt trevligt. Hon är ett antal meter framför och jag får åka där och tänka för mig själv alltså.
Sen har jag även hunnit med en tur med Melina, alltid lika roligt det såklart. Har saknat det, tycker synd om min stackars häst som får gå här hemma och bli tjock och gammal. Det är inte bra..:P
Ska bli ändring på det till sommaren, hoppas vi på.
Men nu har jag bara babblat på om en massa onödigt kändes det som. Men just nu är jag för trött för att ens skriva något vettigt, borde inte ens sitta här och försöka få fram ett inlägg. Det går bara en massa tid och kl blir allt senare och imorgon ska man upp och klippa får som den bonde jag är.;D
Sen kanske jag tjänar lite pengar, det är ju inget man säger nej till ju. Men sen om jag kommer få dem det återstår att se.
Men ska sluta och göra kväll. Kl är över tolv, så har nu slut på gratis sms tror jag.:P FAIL

Jag hatar ovissheten, hatar att inte veta
Veta hur det ska sluta, hur det ska börja
Hatar mig själv när det blir så här


Kommentarer
Postat av: ella din vän

ÅÅÅÅDU ta med dig kamera-sladd-grejs-ladda-över-bilder-grejjen med dig till småbou. :D <3

2010-04-06 @ 01:20:25
URL: http://typells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0