Who are we mistaken?

                            But you see, it's not me, it's not my family.
                            In your head, in your head they are fighting, 
                            With their tanks and their bombs,
                            And their bombs and their guns.
                            In your head, in your head, they are crying...


Har varit en underlig dag, en sån där sällsynt en som man ska ta vara på. Där allt och ingenting händer.
Upp kl 9, klippning av de fyrbenta, En tripp till backen med sikås egna, samtal med vännen från stora staden, dampande internet, fem nya vänner. Sen lite läsning i dykboken inslängt där. Och kvällen är inte slut än.
Sånt gillas av mig. Blir upp till byn och spelning  under kvällen gång. Sen ska jag ägna lite tid till hästen också hade jag tänkt. 
Säger ju det, dagen är en sån där speciell dag, iallafall för mig..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ja vill följa med dig ut med pållen nån dag, som typ imorrn :o :D

sikås egna jaaaapp <3

2010-04-06 @ 23:41:49
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0