Bröderna karlsson

Dragit till stan idag! Bio med Annika stod på schemat. Men eftersom hon missade bussen och lät mig strava runt på stan i 2 timmar och spendera min pengar så är varken jag eller min plånbok så nöjd med kvällen som enbart skulle bestå av bio..;) så där spontant!
Fick iaf hämta ut en biljett till Rosita, vi borde byta identitet! Fick Collins ner på stan, som säger hej genom att rycka väskan från bänken och springa iväg. Lite chockande men kul, dagens underliga händelse!
Sen bestod kvällen av smygande i gränder och bio såklart. Rolig var filmen iaf. Har även fått upp mitt intresse för att gå på bio, var alltför länge sen. Så det är vad jag vill göra framöver..:)


Kommentarer
Postat av: Rosita

Hahaha ja, vi borde byta identitet ;)

Ikväll ska vi träffas!!!11 :D <3

2010-08-11 @ 13:28:18
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0