I keep telling me

Shit vad det känns som man inte hinner med. Vart tar denna tid när man inte gör något vägen? Befinner mig inte så mycket på mitt rum där jag trivs ganska bra, vilket resulterar att det inte blir något plugg gjort. Jag som brukade sköta mig och fixa den där läxan och den inlämningen som skulle vara inne nästa vecka. I tid!
Får ta och skärpa mig, måste få något gjort.

Igentligen är jag för trött för att sitta här och blogga. Vill inget annat än att krypa ner i sängen, men att veta att jag måste kliva upp imorgon när klockan ringer känns jobbigt. När får man vila ut
Fick även veta idag att jag är ganska alergisk mot katter, och killar enligt pappa!
Men iaf, tyckte jag löste det bra genom att skaffa en katt till.(Y) Nä, men ska nog gå bra. Får käka tabletter när jag är hemma. Tur att jag har småbo ibland då.
Dock börjar jag tröttna på folk, folk som jag känner och bryr mig om blir dryga i mina ögon. Orkar inte med, Tar ingen skit.
Nä nu ska jag sova, men först måste jag ta reda på vad det är som luktar i mitt rum, detta går ju inte för sig.!
God natt du.:)


Hitta denna fin fina bild i albumet på mig å Matte. Skööön bild..;D <3


Kommentarer
Postat av: Rosita

<3<3<3

2010-09-01 @ 17:17:35
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Emmi '

Fin blogg!

2010-09-10 @ 06:01:55
URL: http://emmjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0