Min bok

Den där Söndan!
Dagen som bara är allmänt seg och som ungefär bara handlar om att ta det lungt och förbereda för en ny vecka.
Det är en sån dag idag. Det måste tvättas, men jag orkar inte Det måste städas, men jag orkar inte Det måste handlas, men jag orkar inte!
Allt sånt där onödigt som man måste göra en söndag helt enkelt.
Min hals sväller, men det är inte halsfluss enligt de på vårdcentralen. Nä men okej är det ju inte?
Hatar när de inte ger några svar och skickar hem en.
Har också bildbrist. Men inte orkar jag knäppa nya kort. Orkar ingenting här. Längtar till tordag.
Förstår inte på mig själv men det gör jag, så ja får ta tåget hem.
Jag lever ett konstigt liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0