Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Stämmer så jävla bra!
Nu och alltid. Vad man än ska göra, vad man än ska välja så finns de där orden.

Sitter för mig själv, precis som jag ville ha det i kväll. Förlåt ännu en gång Lovisa men det är det jag vill just nu, vara för mig själv.
Livet har jämt varit fullt av händelser, alltid något som ska göras. Kanske därför jag är irriterad och läj på allting?
Jag vet inte, men nånting är det som påverkar mitt humör. Gör mig till en sur liten negativ människa.
Inte trevligt. Hoppas det går över.
Det är som det är! Och jag är efter...



Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film

Från och med nu

men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film


Kommentarer
Postat av: Rosita

Det kommer fler gånger :) <3

2010-08-29 @ 11:47:36
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0