Tiden rinner förbi

Dagarna känns bra när man väl fyller dem med sysslor, saker att underhålla sig själv med. Då känns det inte som man bara går/sitter och gör ingenting.
Så idag, Åkt och "shoppat"  på dollarstore med fina sikås flickor.<3 Lyckad morgon.
Haft hemma match där vi såklart segrade.:D Känns bra, och det bli kanske hem nästa helg igen för att ställa upp för laget.:P
Så nu har jag lite tid för mig själv å tänka. Tänka att jag imorgon måste packa! Få ner alltihop i påsar, kartonger och väskor. Där det nu får plats. På lördag blir det Torpshammar, det blir Småbo!
Som man har älskat och hatat men endå vill man tillbaka dit. Det är som hem..
Nä, orkar inte fördriva tiden bättre. Ska hitta något att göra ----> soffan och döö ett tag.(Y)



My sommer, has been fantastic!
Den har innehållet både sorg och glädje, Regn och solsken, hat och kärlek men en känsla som jag gillar att jag har fått uppleva i sommar är Lycka. Det är en sån tur att jag har så underbart fina vänner som jag har. Utan er, ja det vet jag inte.<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3

2010-08-17 @ 19:08:56
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0