go away friend

Tillbaka in da city Sikås. Har besökt den lilla staden Östersund och sett Narnia i 3D med min bror. Den var bra men kunde ju ha varit bättre 3D effekter eftersom det var de man betalade för att se extra. Aja, man ska väl inte klaga. Fick mig även en liten shopping runda på Torsdags morgonen, En tröja, Leggins och en bh införskaffade jag mig med hjälp av mammas plånbok. Även en sorts hatt köpte jag mig, hade drömt om en och så där spontant så hitta jag en på HM. Den skall bäras på nyår ^^
Nyår, Nytt år. Vad har det att komma med? något bättre? Det hoppas jag på, man får väl stå ut med sista dagen av året 2010 och se vad det har att komma med. Har inga planer än. Men man vet ju aldrig vad som händer!
Har ju hunden som får panik. Stackarn
Men något slags kul ska det bli! Har jag bestämt.
Dagen imorgon börjar iallafall med masage, dock kl halv 11 på morgonen så det blir ju ingen sovmorgon.
Jag som är helt död (fortfarande) efter Boda Borg besöket. Är man grym eller är man grym? Jadu, awesome är det rätta ordet. Hehe, nä men det var kul. Middag hos Faster sen bar det av hem. Kommer nog behöva hjälp ner för trappen imorrn kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0