In i det sista du och jag

Då har man lämnat småbo för sista gången i år. Har nu Jul lov. Det känns för jävla bra. Kommer så klart att sakna mina små men vi stoppar in det i småbo pärmen och stoppar in den någonstans och njuter av lovet nu i tre veckor och om man vill kan man ta ut den och kika lite ^^ Sen ses vi ju snart igen så. Tror nog man klarar sig utan varandra och det kan man behöva. Vänskapen växer liksom?
aja, nu är det trött prat som kommer upp..
Är hemma i sikås, efter en väääldigt rolig resa hem, får åka tåg till Bräcke där det blir buss. Kommer till stan halv 6 då bussen går. Får dock skjuss av Emmas mamma som snabbt kör till nästa hållplats. Det räddade min kväll, bussen hade inte gått. Så sitter hemma nu tack vare dem. Man tackar så mycket!
Känns konstigt att man nu ska vara hemma så pass länge, men va fan. Ska nu sova i min säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0