Tillbaka i Rutan

Så kan man ju också få uttrycka det..
Så sent som igår kväll drog jag iväg till Östersund för en kväll hos faster och deras moderna lägenhet (om jag får uttrycka det) Man känner sig cool när man befinner sig där inne, fint hem.
Lördagen har iallafall spenderas på Boda Borg eller multichallenge som det kallas i stan. Har varit där med flyvapnet som en års avslutning. Mitt fina team på tre personer köttade sönder, vi tog bana efter bana. Något sådant. Tillbringat tid i Laser hallen, där jag var ganska duktig, på att springa in i väggen!  Har även testad kör färdigheterna på Gokart banan. Köra kan jag lite iallafall. Om man bortser från de gånger jag körde in i kanten och personen bakom körde om mig. Jag är en lugn och säker förare! Sen har det serveras Julbord vilket var gott, fast då inte lika gott som de kommer smaka till Jul. Det är då det är riktigt ^^
Har sen spenderat en tåg resa tillbaka till Torpshammar sovande, ljuvligt. Ända fram till Ånge, då det hoppade på några trevliga ungar från skolan som inte ville låta mig sova nej.
Så, Småbo nu då. Känns som man missar jätte mycket även om man bara är borta i ett dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0