17/2-10

Det är alltid i hörnen dammet är som tjockast, det är i de hörnen man sitter, det är de hörnen man inte kan ta sig ifrån

17 februari, är trött som ett as. Ska gå och sova. Sova tills jag vaknar och lite till. Det låter som en toppen ide.(Y)
Sova bort från tid och rum,sova bort den här tiden. Tiden som är kvar. Kvar till dig.
Skulle försöka plugga lite ikväll, men blev så fint avbruten av Rosita och Lovisa som åkt skidor hit..^^ Löwe them<33 Så sen blev det inte mer med den saken. För nu sitter man här.. Fick även en fin fin present idag..:D En full kartong typ med te av Pappa och mamma. Det gjorde min kväll,så om nån vill ha te så kommer det finnas på mitt rum..;) En väldigt gullig present, har även fyllt på lagret med Honung så nu har jag det jag gör på kvällarna..^^ Vilket är underbárt..
 Blir lite bilder från Polen nurå..














Lite bilder från Polen, torget, koncentrationslägren!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Tack för kvällen, den var awesome och tack för armbandet, det var så himla fint.

Jag tycker om dig ja. :D <3

2010-02-18 @ 18:08:49
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0