Älskar, älskar inte, Älskar, älskar inte

Alla fattar utom du

Känner precis för att missbruka te ikväll.. Har redan druckit en kopp, men när det är så här dålig underhållning och tråkigt får man lösa det på bästa sätt: Att sätta sig i köket och dricka tee.:)  Ska nog vandra ner snart.;)
Skadar aldrig.
Girl jut wanna have fun!:D
den låten fyller rummet nu, piggar upp en lite..;D
Men ska nu se om jag får med mig ella ner till köket och dricka tee med mig.^^ För tee är gott.:D

kommer ihåg från när man var liten och man satt i gräset med en prästkrage i handen och drog loss bladen, en i taget, Älskar , älskar inte........


Så kan mitt humör beskrivas..^^

Kommentarer
Postat av: Ronja

Te gör allt bättre. Alla dar.



Tänker på dig! <3

2010-02-04 @ 23:54:27
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0