Back..

En väldigt bra och kortfattad, förstående rubrik.(Y)

Sitter nu hemma i sikås. Anlände typ vid halv 11. För som vanligt när man ska hem så uppstår det problem, förhinder på vägen. Flygförsening, dåligt väder, olyckor på vägarna..... Sånt där vanligt..
MEn är iaf hemma nu rå från Polen. Det har varit en underbar vistelse, det har varit en häftig och händelserika dagar. Det var coolt att flyga tyckte jag.;) Kort i massor, men orkar inte föra över dem nu,  måste rensa lite oxå.
När det är gjort kan jag beskriva lite, lättare när man har fotografier.
Helt Åsome var det, lärt känna nytt folk, sett polska barn och polsk snöö..;) hehe
Skönt att vara hemma, saknar småbo. Har tydligen hänt en hel del där! som vanligt när man är borta så missar man allt!
Åkte förbi skolan imorse med bussen vid halv 7. Men hade inte med mig nycklar, böcker el saker för att hoppa av där med pontus. ÄVen en tid bokad. Kunde bara komma på negativa saker.
Att vara så nära men endå så långt borta, var en mening jag använde då.:P haha, kände saknaden när man såg skolan i mörkret med en massa tända lampor i fönstren. Längtar till sönda..<33
 Ska ta och sova, sömn har det varit dåligt av.:P Men varför sova på en buss.? jo det funkar men segt, har även blivit lite smått sjuk. Gillas...noot...

:D

Kommentarer
Postat av: Ella

Det händer alltid på småbo, om man åker hem så missar man alltid nåt :P men nu har det faktist hänt lite extra mycket..

2010-02-17 @ 21:30:15
URL: http://typells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0